- Uncategorized

“Kalau Dia Cari Perempuan Lain, Tak Marah Sebab Kita Buruk, Kalau…,” – Sharifah Shahirah ‘Pesan’ Suami

Pelakon dan penyampai radio, Sharifah Shahirah mengakui suaiminya, Ijoy yang ‘selesa’ andai isterinya itu berada dalam keadaan yang tidak berapa bersiap saat keluar rumah.

Malah, bintang ini turut mendedahkan, suaminya akan rasa cemburu kalau keluar bekerja dalam keadaan lawa.

“Sapa nak bini cenghini? Laki aku lega bini cenggini. Kalau aku lawa… 10kali talipon susah nak kerja. Ada je dia cakap macam2.

“Kang laki tu kacau laa tu kacau laa…haa sekarang aman. Balik lambat pun ok dah. Dia ckp kluar buruk…balik umoh cantik macam JLO,” kongsinya.

Malah, Shiera turut menitipkan pesan atau kata buat suami diakhir coretan.

“Kat IG pun kena buruk.. P/s: kalau dia cari pompuan lain tak marah sbb kita buruk..kalau kita cantik mcm miss universe ada pompuan lain lagi sedih.

“TAPI Nak lagi sedih kalau tau dia ada laki lain..lalalalala,” tulisnya panjang lebar.

Lalu, perkongsian tersebut mendapat reaksi pelbagai netizen malah kebanyakannya sedia tahu kakak kepada Sharifah Sakinah ini memang sering berceloteh dan memberikan kapsyen humor menerusi media sosial.

Foto: Instagram Sharifah Shahirah via mediahiburan