asyik kantoi jer ni tak leh ke kita eppy-eppy atas kapal rahman -kantoi dengan VVIP

 

sebut sahaja pasal melancong ramai yang terfikir mengenai percutian yang mewah dan exclusive jauh dari simpang hiruk piruk kota dan tempat yang mendamikan ada juga di kalangan masyakarakt kita yang inginkan tempat yang sederhana dan selesa dan cukup-cukup budget,bercuti tak salah asalkan kena dengan poket dan selesa di mata anda.

lain pulak yang jadi dengan seorang influcer ni yang bernama nizam rahman di laman sosial tiktok beliau ada berkongsi percutian beliau di atas kapal persiaran mewah di ibukota,yang menariknya lagi beliau membuat perkongsian mengenai cara pemakaian beliau ala-ala VIP gitu,dengan bertuala kat badan dan bertuala kat atas kepala.

 

video:

@nizam_rahman

asyik kantoi la, tak bole lah kita nk eppy2 atas kapal laut ni , @Kakijalan.Hq : Travel Planner tolong jawabkan πŸ˜…

♬ Creepy, scary, horror, synth, tension – Sound Production Gin

 

perkongsian ini telah mencapai 1.7 juta lihataan dan mendapat 38.9k sukaan di tiktok beliau.

yang menariknya beliau berkongsi video tersebut dengan caption asyik kantoi jer tak bolej ke kita nak eppy2,atas kapal laut ni.video berdurasi beberapa minit itu memaparkan wasup keluarganya yang mana maknya siap cakap ejam kau wat apa ni jam berkemban jer atas laut tu mak ngan ayah pesan tau jangan buat malu mak ayah tau,siap tanya kau tak cukup bawa baju ke kepala kau yang besar tu ada tualakan selimut badan tu jangan buat tak senenoh eh jaga nama orang tua tu,gi melancong-melanconglah juge jangan lupa daratan kata makcik jue baru pergi melancong kat sini-sini jer belum pegi mendunia lagi ya ke main engkau ya.yang lagi menghiburkan mak dia cakap kau berangan macam mat salleh kau tu mat salai tau jangan lupa diri,adik beradiknya yang lain apa lagi duk cucuk-cuck sahaja tambahkan garam sudahnya tak jadi apa kena bahan sekeluarga dia.

 

yang menariknya lagi netizen terhibur dengan perkongsian beliau dna menyifatkan mak-mak biasalah adik beradikpon kalau tak sakat menyakat bukan adik beradik namanya.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Writing by :Editor sheeba

 

Sumber :Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*